ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لایه های شیطانی پنهان در باب اسفنجی

نوشته شده توسط:admin web | ۰ دیدگاه

7 شخصیت انیمیشن باب اسفنجی براساس 7 گناه اصلی انجیل طراحی شده اند 

یکی از روانشناسان بزرگ دنیا می گوید کودکی را تا ۷ سالگی در اختیار من قرار دهید و بگویید می خواهید چه انسانی شود تا همان را به شما تحویل دهم. یک قاتل حرفه ای یا یک دانشمند.

کپی غیر قانونی می باشد و پیگرد قانونی دارد ولی با ذکر منبع بلا مانع است

تصویر مرتبط

شهوت (باب اسفنجی)
تعریف جایگزین برای شهوت به سادگی ” میل پرشور برای چیزی” است. از این معنای کلمه، این را نمی‌توان انکار کرد که دوست زرد جذاب ما موجود بسیار شهوانی است. باب اسفنجی شهوت زندگی کردن دارد که در مقایسه با اکثر شخصیت‌های کارتون، او بطور یکسان برای عواطف هر دو دوست و دشمن اشتیاق دارد، مشتاق است که تحسین شود و برای به انجام رساندن یک وظیفه هر کاری می‌کند

نتیجه تصویری برای شخصیت های باب اسفنجی

تنبلی ( پاتریک)
پسری که زیر یک تخته سنگ برای بلند گریه کردن زندگی می‌کند. اگر این کافی نیست تا شما را قانع کند، در قسمت “صورتی بزرگ بازنده ” به پتریک جایزه برای انجام ندادن مطلقاً هیچ کاری طولانی‌تر از هر فرد دیگر” داده می‌شود. سپس او رهسپار می‌شود تا برگردد زیر تخته سنگش و از عنوان خود محافظت کند.

نتیجه تصویری برای اختاپوس باب اسفنجی

خشم (اختاپوس)
شاخک‌های اسکوئیدوارد درباره بیان کردن چشم انداز منفی او درمورد زندگی تردیدی ندارند، که این بوسیله اینکه چقدر او از کارش در کروستی کرب متنفر است یا از طریق تحقیر دو همسایه نفرت انگیز خود تشریح داده می‌شود. او به عنوان یک شکست معمول به تصویر کشیده شده است، کسی که به اذعان معایب خود امتناع می‌ورزد. این خود انکاری ثابت، خودش را در حس طنز نیش‌دار و خشم در برابر جامعه که از خلاقیت و مهارت او قدردانی نمی‌کند، آشکار می‌کند.

تصویر مرتبط

حسادت (پلنکتون)
یک تصمیم‌گیری آسان دیگر. با تمام ثروت و شانس خوب کربس، یک مقدار برابر از بخت بد و شکست برای رقیب بزرگ او، شلدون پلنکتون وجود داشته است. پلانکتون یک رستوران به نام “سطل دوستی” دارد و با میل به دستیابی به موفقیت دشمنش، از پا درآمده است. هدف زندگی او این است که فرمول کربی پتی را از مال کربس بدزدد و رقیب اصلی خود را از کسب و کار بیرون کند.

تصویر مرتبط

طمع ( آقای خرچنگ)
این تا حد زیادی آشکارترین مقایسه است که می‌تواند انجام شود. بخل یوجین کربس به طور دردناکی در سراسر مجموعه آشکار است. او دائماً به راه‌های بدست آوردن سود فکر می‌کند، حتی اگر شامل بهره‌گیری از دوستان خود یا قرار دادن آن‌ها در موقعیت‌های مضر باشد. در یک قسمت، او آوازی به نام “اگر می‌توانستم با پول صحبت کنم” را می‌خواند و حتی یک صفحه ویکی وجود دارد که به جمع آوری تمام برنامه‌های آزمندی او اختصاص داده شده است.

تصویر مرتبط

غرور (سندی)
او یک سنجاب است که به قدری به میراث خود بسیار افتخار می‌کند که در یک قسمت او تقریباً به خانه برمی‌گردد. سندی همچنین بسیار رضایت دارد که تنها مخلوق زمینی است که در میان گروهی ماهی زندگی می‌کند. گرچه معمولاً یک فرد خوش مزاج است، سندی به سرعت در مورد عظمت ایالت ستاره تنها صحبت می‌کند یا در مورد ورزشکاری خود در مسابقه کاراته یا یک مسابقه وزنه برداری خودنمایی می‌کند.

تصویر مرتبط

شکم پرستی (گری)
اکنون این مورد کمی سخت‌تر است. کسانی که تعداد زیادی از این سری را دیده‌اند متوجه تعدادی از جوک‌ها درباره باب اسفنجی که باید بیاد داشته باشد که به حلزون خانگی خود غذا دهد، خواهند شد. صادقانه، گری در کنار خوردن و میو کردن کار زیادی انجام نمی‌دهد، و میو کردن اغلب ناشی از این حقیقت است که او گرسنه است. یک مرتبه وقتی باب اسفنجی به حیوان خانگی خود غذا نداد، گری نشان داده شد که بخش‌هایی از نیمکت خود را می‌خورد. در قسمت دیگر، گری از خانه فرار می‌کند چون باب اسفنجی برای یک مدت فراموش کرده که به او غذا دهد. مرتبه دیگر وقتی باب اسفنجی فراموشی داشت، گری ذخیره یک سال غذای حلزون را خورد و بطور وحشت‌آوری چاق شد. این بدون شک ثابت می‌کند که وقتی به اختیار خودش گذاشته شود، گری کاری بجز خوردن انجام نخواهد داد.

کپی غیر قانونی می باشد و پیگرد قانونی دارد ولی با ذکر منبع بلا مانع است

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...